ISO-tekster igen igen - nu omkring tegneregler
Autor vlákna: Birthe Omark
Birthe Omark
Birthe Omark  Identity Verified
Dánsko
Local time: 18:38
Člen (2006)
francouzština -> dánština
+ ...
Feb 24, 2008

Nu er jeg på den igen .. jeg har sidevis med ISO tegneregler (ISO 128 / ISO 5598 er referencer). Altså forklaringer til el- og hydrualikskemaer.

Kan det virkelig være rigtigt, at sådanne lister kun er tilgængelige fra DS-publikationerne ?
Jeg har kunnet finde enkelte lister (fra Bane Danmark), på nettet, men intet udtømmende.

Skulle der være nogle, der havde et godt link også her (ligesom S- og R sætningerne), så vil jeg være meget taknemmelig.
... See more
Nu er jeg på den igen .. jeg har sidevis med ISO tegneregler (ISO 128 / ISO 5598 er referencer). Altså forklaringer til el- og hydrualikskemaer.

Kan det virkelig være rigtigt, at sådanne lister kun er tilgængelige fra DS-publikationerne ?
Jeg har kunnet finde enkelte lister (fra Bane Danmark), på nettet, men intet udtømmende.

Skulle der være nogle, der havde et godt link også her (ligesom S- og R sætningerne), så vil jeg være meget taknemmelig.

Min kildetekst er fransk - men almennytten er den samme, hvilket sprog det så end er.

På forhånd tak.

Birthe
Collapse


 


Toto fórum nemá žádného přiřazeného moderátora.
Chcete-li nahlásit porušení pravidel serveru nebo získat pomoc, obraťte se na pracovníky serveru ».


ISO-tekster igen igen - nu omkring tegneregler






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »