Tarifes de traduccio
Autor vlákna: Angel Llacuna
Angel Llacuna
Angel Llacuna  Identity Verified
Španělsko
Local time: 00:33
angličtina -> španělština
Mar 30, 2009

¿ quina es la tarifa promedi que un traductor autonom a Catalunya
aplica a las sevas traduccions angles > castella dins del ambit
de la Informatica ?


 
Mervyn Henderson (X)
Mervyn Henderson (X)  Identity Verified
Španělsko
Local time: 00:33
španělština -> angličtina
+ ...
Tot ... Mar 30, 2009

... el que puguis

 
John Cutler
John Cutler  Identity Verified
Španělsko
Local time: 00:33
španělština -> angličtina
+ ...
+ o - Mar 31, 2009

Per la meva experiència, he vist que les tarifes a Barcelona són més altes que les de Girona (on visc jo).

Si és un client directe, pots cobrar des de 0.065 fins a 0.12 euros per paraula. Si treballes per a una agència seria menys, normalment ofereixen entre 0.05 i 0.06 al traductor autònom. Obviament, podries intentar negociar una tarifa més alta d’una agència, però hauràs de mostrar que ho valguis.

Em sem
... See more
Per la meva experiència, he vist que les tarifes a Barcelona són més altes que les de Girona (on visc jo).

Si és un client directe, pots cobrar des de 0.065 fins a 0.12 euros per paraula. Si treballes per a una agència seria menys, normalment ofereixen entre 0.05 i 0.06 al traductor autònom. Obviament, podries intentar negociar una tarifa més alta d’una agència, però hauràs de mostrar que ho valguis.

Em sembla que les associacions com L’Aptic (www.atic.cc) tenen tarifes orientatives o podrien aconsellar-te.

Sort!
Collapse


 


Toto fórum nemá žádného přiřazeného moderátora.
Chcete-li nahlásit porušení pravidel serveru nebo získat pomoc, obraťte se na pracovníky serveru ».


Tarifes de traduccio






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »