Pomoc w pracy naukowej - ankieta dla nauczycieli jęz. angielskiego w Polsce
Autor vlákna: Marcelina S (X)
Marcelina S (X)
Marcelina S (X)
Local time: 09:10
polština -> angličtina
May 7, 2011

Jestem nauczycielem jęz. angielskiego w Londynie i w trakcie pisania pracy naukowej zatytułowanej ‘The importance of the cultural dimension in language teaching: exploring benefits and shortcomings of non-native teachers of English in Poland’. Celem pracy jest ustalenie czy nauczyciel, dla którego jęz. angielski nie jest jęz. ojczystym, ma szanse stania się dobrym nauczycielem i z jakimi przeszkodami musi się zmagać, by to osiągnąć. Dlatego chciałam uprzejmie prosić nauczycieli... See more
Jestem nauczycielem jęz. angielskiego w Londynie i w trakcie pisania pracy naukowej zatytułowanej ‘The importance of the cultural dimension in language teaching: exploring benefits and shortcomings of non-native teachers of English in Poland’. Celem pracy jest ustalenie czy nauczyciel, dla którego jęz. angielski nie jest jęz. ojczystym, ma szanse stania się dobrym nauczycielem i z jakimi przeszkodami musi się zmagać, by to osiągnąć. Dlatego chciałam uprzejmie prosić nauczycieli angielskiego o wypełnienie anonimowej ankiety, co nie powinno zająć więcej niż 15 minut. Będę bardzo wdzięczna za Państwa pomoc, a wyniki ankiety będą opublikowanej w mojej pracy.

Oto link do ankiety:

http://www.surveymonkey.com/s/F6LWVQJ

Z góry dziękuję za pomoc.

Marcelina

[Edited at 2011-05-09 13:50 GMT]

[Edited at 2011-05-09 13:50 GMT]

[Edited at 2011-05-09 13:51 GMT]
Collapse

Stanislaw Czech, MCIL CL
Stanislaw Czech, MCIL CL  Identity Verified
Velká Británie
Člen (2006)
angličtina -> polština
+ ...
SITE LOCALIZER
Nie boisz się subiektywności odpowiedzi? May 9, 2011

Tak przez ciekawość czy bierzesz dla porównania próbkę nauczycieli którzy uczą swojego języka ojczystego dla porównania wyników?

Pozdrawiam
S

Marcelina S (X)
Marcelina S (X)
polština -> angličtina
AUTOR TÉMATU
subiektywnosc May 9, 2011