Tłumacz medyczny
Autor vlákna: aska_ou
aska_ou
aska_ou
Local time: 10:17
angličtina -> polština
+ ...
Sep 18, 2009

Po przeczytaniu kilku wątków dotyczących zdobywania pierwszych szlifów w dziedzinie tłumaczeń dochodzę do wniosku, że w przypadku tłumaczeń specjalistycznych ukończenie filologii angielskiej nie wystarczy. Jestem jeszcze studentką filologii, ale ponieważ studia podjęłam późno dlatego staram się łączyć naukę z byciem pełnoetatową mamą. Moje pytanie kieruję do tłumaczy specjalizujących się w tłumaczeniach medycznych. Jak zaistnieć na rynku jako tłumacz medyczny nie ... See more
Po przeczytaniu kilku wątków dotyczących zdobywania pierwszych szlifów w dziedzinie tłumaczeń dochodzę do wniosku, że w przypadku tłumaczeń specjalistycznych ukończenie filologii angielskiej nie wystarczy. Jestem jeszcze studentką filologii, ale ponieważ studia podjęłam późno dlatego staram się łączyć naukę z byciem pełnoetatową mamą. Moje pytanie kieruję do tłumaczy specjalizujących się w tłumaczeniach medycznych. Jak zaistnieć na rynku jako tłumacz medyczny nie będąc równocześnie lekarzem, lub nie mając wykształcenia medycznego? Rozumiem, że nie jest to niemożliwe, ale przecież w Polsce jest wielu lekarzy i specjalistów z zakresu medycyny, którzy są zarazem wspaniałymi tłumaczami i wierzę, że to oni w pierwszej kolejności "obstawiają" zlecenia z biur tłumaczeń i od osób prywatnych.