Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6]
Tariffe sempre più basse/alte ???
Thread poster: Sabrina Leone
Eric Dos Santos
Eric Dos Santos
France
Local time: 11:07
Member (2010)
Italian to Portuguese
+ ...
Era giusto un suggerimento... Apr 17, 2021

Il mio intervento era giusto un suggerimento, nel senso di cercare di attirare dei clienti piuttosto che contattarli direttamente, oppure contrabilanciare le tecniche e gli strumenti di marketing. Dato che lei stesso diceva che non ha risposte positive da parte di chi contatta, forse provare altre strategie, in particolare quella di attirare dei clienti attraverso i canali social, ad esempio, potrebbe essere utile. Tutto qui. La mia esperienza forse è diversa, ma i clienti a volte arrivano in m... See more
Il mio intervento era giusto un suggerimento, nel senso di cercare di attirare dei clienti piuttosto che contattarli direttamente, oppure contrabilanciare le tecniche e gli strumenti di marketing. Dato che lei stesso diceva che non ha risposte positive da parte di chi contatta, forse provare altre strategie, in particolare quella di attirare dei clienti attraverso i canali social, ad esempio, potrebbe essere utile. Tutto qui. La mia esperienza forse è diversa, ma i clienti a volte arrivano in modi del tutto inattesi. Spero le cose possano migliorare in futuro.Collapse


 
Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6]


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Tariffe sempre più basse/alte ???






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »